Průvodce duší firmy

 Nejdříve byste měli vědět:
kdo jsem, kde jsem, co skutečně chci?

{

„Revoluce, to je pokusit se změnit sebe sama v naději, že celý svět půjde stejnou cestou.“

Georges Brassens

Provedeme Vás formou rozhovorů, případně řízených meditací či systemických konstelací nebo dalších pro Vás vhodných metod k:

  • pochopení svých skutečných motivů a vnitřních omezení spojených s lídrovstvím anebo podnikáním
  • nalezení nového „vyššího“ smyslu podnikání, svého lídrovství a hlavně, v čem můžete nalézt osobní štěstí
  • uvědomění, jak to vše uvést do souladu s „bytostí“ firmy a užitečností pro vyšší celek 

Jde především o proměnu „v srdci“ změna „v hlavě“ následuje

Výsledkem této fáze je nalezení nového, vyššího smyslu. Stejně tak ale můžete dojík k uvědomění, že váš další život se bude ubírat jiným směrem.

Vnitřní zformulování nové firemní vize, mise a hodnot

{

„Kdo nemá cíl, žádný vítr mu není příznivý“

čínské přísloví

Provedeme Vás formou diskuze nebo pro tyto účely vhodné metodiky (např. CANVA) k vlastní osobní formulaci:

  • nové vize a mise firmy, která bude v souladu s Vaším novým záměrem a  vnímáním vyššího smyslu (a také budeme brát v úvahu, že na začátku každé krize je špatný nebo již nefunkční záměr)
  • nových firemních hodnot, které budou v  souladu s novou vizí a misí a budou je podporovat
  • nového business modelu, pokud změnami bude dotčen stávající

Účelem je přeformulování nového záměru do strukturované podoby

Výsledkem této fáze je osobní, vnitřně konzistentní představa o cílech a principech nového nastavení firmy, která je srozumitelná pro okolí.

Příprava na proměnu duše firmy

{

„V životě můžete dosáhnout čehokoliv, máte-li odvahu o tom snít, inteligenci vytvořit realistický plán a vůli dotáhnout ten plán do konce“

Sidney A. Friedman

 

V této fázi zapojíme další klíčové lidi  ve firmě. Společně zmapujeme situaci ve firmě a připravíme:

  • novou vizi a misi firmy, která bude v souladu s Vaším novým záměrem a  vnímáním vyššího smyslu a zároveň srozumitlená  a akceptovatelná pro pracovníky firmy
  • nové firemní hodnoty, které budou v  souladu s novou vizí a misí a budou ji podporovat a zároveň budou srozumitelné, akceptovatelné a v praxi použitelné pro pracovníky firmy
  • bude-li třeba, konkrétní podobu nového business modelu včetně rámcového plánu implementace
  • bude-lipotřeba, návrh nového motivačního systému a plánu jeho implementace
  • další klíčové změny potřebné pro uzdravení duše firmy (získané mapováním situace)    

Účelem je připravit projekty implementace

Výsledkem této fáze je také možnost vrátit se do / upevnit se v pozici krále:

Tyto stránky nepoužívají cookies.
Jste tu v bezpečí cool

Zásady ochrany osobních údajů

Telefon

+420 603 506 557

Email

fajn@fajnfirma.cz

Adresa

Hlubočepská 38c
152 00 Praha 5

Kontaktujte nás

7 + 10 =

error: Content is protected !!